Întrebări Frecvente

Dacă rezervați prin intermediul site-ului nostru cu un card Visa sau Mastercard, veți primi automat un e-mail de la [email protected]  confirmând detaliile rezervării.

Nu există nicio limitare cu privire la intervalul de timp prealabil rezervării. În general, recomandăm ca, pentru vacanțe sau weekend-uri prelungite, să rezervați din timp, deoarece aceste perioade sunt în general foarte solicitate de oaspeții noștri.

În cazul anulării rezervării cu cel puţin o săptămână înainte de sejur, vă vom restitui integral taxa de rezervare (exceptând taxa de procesare de aproximativ 5 EUR percepută de PayPal).

În cazul anulării rezervării cu cel puţin 2 zile înainte de sejur, vă vom restitui 50% din taxa de rezervare.

În cazul anulării rezervării cu mai puțin de 48 de ore înainte de sejur, nu vă vom restitui nicio parte din taxa de rezervare.

Da, vă rugăm să stabiliţi împreună cu administratorul proprietăţii, Laura Galeș (0723 299-992) la ce oră doriți să primiţi micul dejun la căsuţă.

În general, nu vă puteţi caza mai devreme de ora 14:00, în ziua sosirii. Cu toate acestea, dacă nu au fost cazaţi alţi oaspeţi în casă înainte de sosirea dumneavoastră, vă putem permite să vă cazați mai devreme de ora 14:00. Acest aspect trebuie confirmat în prealabil cu Laura Galeș (0723 299-992).

În general, trebuie să eliberaţi locuinţa cel târziu la ora 11:00 în ziua în care plecați. Cu toate acestea, dacă nu urmează să se cazeze alţi oaspeţi în casă în ziua în care plecați, vă putem permite să eliberaţi casa mai târziu de ora 11:00. Acest aspect trebuie confirmat în prealabil cu Laura Galeș (0723 299-992).

 

Consultați pagina Experiențe de pe site-ul nostru pentru a vedea o serie de activități recomandate, disponibile în împrejurimi.

Întrucât fiecare dintre numeroasele crame locale are propriile politici privind orele de degustare a vinurilor, numărul minim de oaspeți, zilele de funcționare etc., nu putem organiza astfel de excursii în mod direct pentru dumneavoastră. Cu toate acestea, vă încurajăm să contactaţi direct cramele pentru a încerca să organiza o astfel de excursie înainte de sejurul dumneavoastră la Jardine Hills. Pe pagina noastră de internet găsiţi link-uri către câteva dintre cramele din împrejurimi (Experiențe), pe care le recomandăm. Dacă menţionaţi că veţi sta la Jardine Hills, în general acestea vă pot rezerva un tur cu degustare de vinuri.

Da, a se vedea răspunsurile anterioare. De asemenea, transportul poate fi aranjat cu Laura Galeș (0723 299-992).

Asigurarea meselor poate fi discutată şi stabilită cu Laura Galeș (0723 299-992).

În afară de micul dejun inclus, căsuţele sunt oferite în regim „self-catering”, ceea ce înseamnă că, în general, oaspeţii sunt responsabili să își aducă propria mâncare și să își pregătească singuri mesele la Jardine Hills.

Da, în Mizil (la distanță de aproximativ 9 km) există mai multe magazine alimentare de unde puteți cumpăra alimente și alte provizii.  Printre acestea se numără magazinele Lidl, Penny și Contact.  În centrul oraşului Mizil există, de asemenea, o piață de produse proaspete.

Da, avem un mic magazin în subsolul căsuţei Pinot Noir, unde comercializăm produse de bază și o diverse vinuri Jardine Hills. Lista vinurilor și preţurile aferente sunt disponibile pe site-ul nostru sau în căsuţa dumneavoastră.

Dacă doriți să achiziționați vin sau alte produse din magazinul nostru, vă rugăm să vă adresaţi domnului Gigi Gales. Magazinul dispune de POS și acceptăm plata cu cardul pentru vin și consumabile.

 

Vă rugăm să consultați secțiunea Restaurante & Localuri.

Da, avem parcare securizată în cadrul complexului.  Când ajungeţi aproape de Jardine Hills, vă rugăm să o contactaţi pe Laura Galeș (0723 299-992), care va deschide poarta de acces la zona de parcare și vă va ajuta să ajungeți la căsuţa dumneavoastră.

Acceptăm câini sau pisici, dar ne așteptăm ca animalele de companie să fie dresate și să îi respecte pe ceilalți oaspeți ai noștri. Vă rugăm să curățați după animale dumneavoastră de companie.

Fumatul și țigările electronice sunt permise pe terasele căsuţelor și în celelalte spaţii în aer liber.  Fumatul şi țigările electronice nu sunt permise în interiorul căsuţelor.

Da, am găzduit evenimente precum botezuri și team building-uri la Jardine Hills. Însă organizarea evenimentelor trebuie discutată și stabilită cu noi în prealabil, întrucât capacitatea poate fi limitată în cazul evenimentelor mai mari.

În general, cabanele sunt ușor accesibile, chiar și pentru persoanele cu mobilitate redusă, cu excepția mansardei și a dormitoarelor de la mansardă (care nu sunt adecvate pentru persoanele cu mobilitate redusă).

Dispunem de o parcare securizată comună, jacuzzi, piscină și piscină pentru copii. De asemenea, sunt spaţii comune zona de grătar și zona de relaxare în aer liber (acoperită).

Piscinele și jacuzzi-ul sunt de obicei închise în perioada noiembrie-martie inclusiv, fiind deschise din aprilie până în octombrie. Parcarea și zona de grătar în aer liber sunt deschise pe tot parcursul anului, însă poate fi foarte frig în lunile de iarnă.

Fiecare căsuţă este complet echipată cu toate ustensilele de bucătărie necesare, oale și tigăi, vase etc., astfel încât să vă puteți pregăti singuri mesele. De asemenea, asigurăm prosoape, săpun și hârtie igienică în băi. În toate dormitoarele veţi găsi lenjerie de pat curată. De asemenea, vă oferim un „coș de bun venit” cu gustări, chipsuri și o sticlă de vin Jardine Hills, pe care vă invităm să le savurați fără niciun cost suplimentar.

În general, nu schimbăm lenjeria de pat și nu asigurăm curăţenia în căsuţe pe durata sejurului dumneavoastră.  Cu toate acestea, dacă stați mai mult de câteva zile, echipa noastră de curățenie vă poate oferi lenjerie de pat curată și servicii de curăţenie, contra unui cost suplimentar de 70 RON (aproximativ 15 EUR).

Pentru detalii privind transportul de la și către gara Mizil sau pentru transportul la oricare dintre cramele locale, vă rugăm să discutaţi cu Laura Galeș (0723 299-992), care vă poate oferi informații în acest sens.

 De asemenea, la Jardine Hills se poate ajunge cu trenul, din București (Gara de Nord). Vă rugăm să consultaţi site-ul C.F.R. Călători pentru mai multe informații.

Jardine Hills poate fi găsit pe Google Maps sau Waze. Ne aflăm în Valea Scheilor, la nord de Mizil și la aproximativ 100 km nord-est de București.

Nu aţi găsit un răspuns la întrebarea dumneavoastră?

Ne puteți trimite întrebarea dumneavoastră prin e-mail la [email protected].

Utilizarea datelor personale

Noi și partenerii noștri procesăm datele dumneavoastră cu caracter personal (cum ar fi datele de navigare, adresele IP, informațiile cookie și alți identificatori unici) pe baza consimțământului dumneavoastră și/sau a interesului nostru legitim de a optimiza site-ul nostru web, activitățile de marketing și experiența dumneavoastră de utilizator.